Nyår

Om tretton och en halvtimme är 2010 slut, 2011 är här. Vet ni vad det innebär för mig? Jag får äntligen äta godis igen! Nu på slutet har jag längtat så sjukt. Speciellt med allt julgodis runt mig. Så, så fort jag har skålat in det nya året ska jag ta en godisbit. Jag ska inte trycka i mig, ska äta en. Jag ska hålla mitt godisbegär nere på så låg nivå som möjligt nu. Härefter kommer det bara bli godis på lördagar och i skolan när vi har långa nationella prov. Då kan det behövas!

Kvällen kommer spenderas med några fina vänner från klassen. Ser verkligen fram emot det, vi har verkligen kommit närmare varandra på senare tid. Nu ska jag göra mig i ordning, jag kan ju inte sitt här i pyjamas längre!

Välkommen till min nya blogg!

Tredje bloggen jag har personligen nu. Men ni ska inte förvänta er att den är aktiv. Kommer användas som en källa där jag kan skriva av mig och få utlopp för känslor. Så jag skriver när jag känner för det.

 

Den kommer handla om en massa olika saker. Fotboll, skolan, foto och mina tankar. Inte för att många kommer läsa, väldigt få kommer hitta hit, det vet jag. Men jag bry mig inte så mycket om det. Det är för mig jag gör det här. :)

 


RSS 2.0