Inventering

Har inte så mycket att berätta från gårdagen. Hängde med några riktigt fina tjejer och vi hade jättetrevligt. Massor med fyrverkerier och så, men inga foton av dem. Kändes lite fånigt att släpa med sig stativ och kamera till middagen. ;)
Så idag vaknade man tidigt. Kan man tacka kära mamma för. Efter ett tag var det att åka till Willy's för inventering. Det bara snurrar av siffror i mitt huvud just nu. Fick räkna om flera gånger för att jag tappade bort mig. Herregud, säger jag bara! Har räknat kryddor, kaffe, te, saft och en massa annat. Så jag är värsta Einstein nu, kan tolvans tabell som ett rinnande vatten. ;)
Nu ska jag käka godis. Fattar inte hur jag har klarat mig ett helt år utan det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0