Photoshop

Jag börjar få upp ögonen mer och mer för photoshop nu. Jag har haft det i snart ett år (ett år prick 12 mars ;D) men jag har alltid varit väldigt dålig på att redigera i photoshop. Det har alltid blivit en snabb redigering i Picasa - kontrast, skugga - för det har varit mycket smidigare och enklare. PS är alltid så trögt att starta för mig, så därför har jag bara använt det när jag ska göra större redigeringar som inte fungerar i Picasa och när jag har bättre om tid.

Men sedan min kära vän Felicia fick PS, blev alldeles extatisk över hur bra det faktiskt var så har jag också börjat förstå det mer och mer. Mina redigeringar blir mer och mer avancerade (de är inte jätteavancerade, men mer än innan) och jag upptäcker hela tiden nya sätt att redigera mina bilder på, vilket i sin tur gör bilderna bättre, mig nöjdare och mitt sug efter att fotografera ökar.

Tänkte bjuda er på en nyredigerad bild på min vackra vän Felicia. Hoppas hon inte dödar mig för att jag lägger upp den nu bara. ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

I won't kill you ;D <3

2011-01-23 @ 12:45:00
URL: http://felinia.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Sv: Hahaha jaaa, han är riktigt lustig ibland ^^



Aw, tack så mycket <3 Hoppas du har en jättebra dag:)



kramar <3

2011-01-23 @ 15:21:36
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Tessah

ja absolut visste kan vi följa varandra via bloglovin :)

2011-01-24 @ 09:37:17
URL: http://tessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0